söndag 13 december 2009

Last night I couldn't even create an answer

Idag är det söndag och tredje advent. Jag har under dagen gått luciatåg på Sturebadet (två gånger!), satt vår gigantiska julgran i foten med hjälp av Emelie och sovit en stund.

Det första luciatåget gick rent åt helvete kan man säga, några började skratta och vi tappade bort oss i vissa sånger. Det andra gick exemplariskt, vi var verkligen fokuserade på att inte sjunga fel och att allt lät som det skulle. Dessutom fick vi äta av badets goda buffé och champagne med jordgubbar, like it!

Emelie och mamma köpte vår julgran redan idag eftersom vi måste se om Emelie tål granen genom att ha den inomhus i några dagar, annars får den stå ute på balkongen. Jag hoppas att hon tål den, det skulle vara så tråkigt annars, men vad ska man göra? Granen är sjukt tät, sådär fint rund och har mängder med bär som kommer att bli jätteroliga att dammsuga upp sedan. Jag älskar rasslet i dammsugaren, haha!

Ikväll vill jag baka, jag får se vad det blir vi gör. Dessutom ska vi se 500 days of Summer och säkerligen PH. Varma mackor till middag också, hihi! Imorgon jobbar jag 10-18 på Cervera. Jag jobbade där igår och det var skrämmande lugnt, jag tror att allt kommer nu den sista veckan.


Puss och kram på er, även om jag är snörvlar och nyser som en tok! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar