tisdag 29 december 2009

This is it!

Idag har jag tydligen namnsdag och dessutom satte jag glögg och smörgås i halsen så att jag nästan såg ljuset i tunneln, herregud så läskigt det var. Nu ikväll ska jag räkna lite på ekonomin och se när jag kan köpa min mobil, jag lever hellre lite snålt och köper mobilen än att spendera pengarna på onödiga saker - jag har ju kläder, smink och skor så att det räcker hela vintern, våren och sommaren eftersom jag köpt så mycket på mellandagsrean. :) Snart är detta skitår över och det är jag väldigt glad över - arbetslöshet, sjukdomar, tragiska avslut och förlorade vänner har år 2009 för det mesta bestått utav. Nästa år väntar arbete, pengar, god hälsa och nyttiga relationer.

Nej, nu ska jag räkna lite :)
Kram, puss och lite snusk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar