torsdag 31 december 2009

När mörkrets sista trummor dånar ut..

Här sitter jag hemma hos Mathilda vid hennes dator. Vi har handlat på Prisextra för sista gången det här året. Jag är glad att det bara är tio timmar kvar till tolvslaget, året har inte bara varit roligt - God no! Jag älskar Lars, men det vet vi ju redan. Jag och alla vi som ska vara här ikväll på middagen (jag, Mathilda, Emelie, Therese, Sophie och Pia!) kommer att uppdatera våra bloggar kontinueligt under kvällen. Sedan drar vi till Graceland (fd Ace), yey! Där har jag alltid kul även om det händer olika saker varje gång - antingen ramlar jag i den berömda trappan, gråter över någon kille eller blir för påverkad. Men icke ikväll, hihi! :D Ikväll och inatt river vi stället, men klädfrågan - min svarta Greklandsinspirerade långklänning eller min korta röda? It's still a mystery..

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar