onsdag 2 december 2009

I'm weird 'cause I hate goodbyes

Just nu har jag så himla mycket hemliga saker i mitt rum som jag vill berätta om, men det kan jag ju inte - det är julklappar! Det jag kan säga är att pysselmajan och kreativa Nathalie har letat sig fram. Jag pysslar med det mesta jag hittar i mitt rum just nu. Det är papper, linjaler, snören, lim och saxar överallt...

Jag gick faktiskt till jobbet idag - solen sken och det var verkligen kallt på det frostbitna Gärdet. Otroligt skönt med lite vinterväder! Dagen flöt på ganska bra, dock åt jag inte lunch förrän halv tre (stupid!). Kunderna var mycket tillmötesgående idag, förutom vissa stolpskott som alltid finns var man än befinner sig. Som tur är fick jag då bolla vidare ärendet till en mer rutinerad säljare. Jag blir så glad när de gamla tanterna blir överlyckliga för paketen jag slår in åt dem. "Åh, vilket fint paket. Det här kommer att vara det finaste paketet under hela granen. Tack så hemskt mycket!" Så söta! :D

Imorgon är jag ledig och då ska jag:
- Lämna in min tidrapport för november hos Sabbatsbergs förskolechef (för att få lönen i december)
- Handla delar till mammas julklapp med Emelie på St Eriksplan
- Storhandla på Fridhemsplan
- Fika med Mathilda och Emelie någonstans på kvällen

Nu ska jag faktiskt sova, är så himla trött. Guten abend!
Because my dreams are bursting at the seams...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar