onsdag 19 augusti 2009

Nothing compares to you..

Shrink-samtalet var visst imorgon halv två, inte klockan ett idag :) Det kom jag att tänka på igår kväll när jag kikade genom min kalender som är slut.

Emelie och jag åkte in till stan mot kvällningen och provade en massa kläder. Jag hittade min drömoutfit på Åhléns - en blå klänning med små blommor och en maffig ljusgrå kofta. Shaisse, jag vill/ville gråta när jag älskade dessa kläder och vet att jag inte har några pengar.
Ett jobb kanske? Får se om jag får några svar på jobben jag sökte idag.. Mamma ska ringa personalansvarige på FMLog på måndag när hon börjar jobba och då ska jag till arbetsförmedlingen och kanske göra lite andra ärenden. Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa mannen, jag saknar honom (som vanligt!)..
Nej, om man skulle ta och tänka över sin situation ett tag, med allt som händer och så..
Pööööööss

1 kommentar: