onsdag 5 augusti 2009

Baba. Hörde jag Sonic?

Jaha, nu sitter jag här med en Malibu-drink i handen och väntar på att Carolina ska höra av sig. Vi ska på Baba ikväll och röja lite ;) Jag har inte varit ute på typ två veckor nu och självklart ska det bli roligt att träffa gamla classmates, hihi.
Emelie är i Dalarna hos mamma och jag spenderar nästan all min tid med Erik. Igår och idag har han dock varit grinig eftersom hans toalett droppar, suck... Mycket trevlig stämning där må ni tro! Det positiva är ju att jag tycker om honom ändå.
Stockholm är fan en av Sveriges vackraste städer tycker jag, inte för att jag är speciellt berest, men ändå. Här finns allt - vatten, parker, promenadstråk, snygga människor, vackra byggnader och mängder med caféer. Igår satt jag i en båt vid Djurgårdsbron och pratade om allt med några av mina släktingar i solnedgången. Kan det bli bättre?


Börjar alkoholen slå till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar