söndag 30 augusti 2009

I huvudet på en förbryllad

Igår var jag på Ace tillsammans med många av mina vänner :) Förfesten skred till verket hemma hos Johanna i Haninge och vi körde dricklekar. Dock klarade jag inte av att vara med så länge eftersom jag har haft en jävla magkatarr den senaste veckan och dricka vin på sår i magen är inte så mysigt - jag kände bokstavligt talat hur vinet frätte i magsäcken. Det kändes bättre när vi kom till tågperrongen då jag kunde sitta framåtlutad, gravitation är något bra konstigt...

Tågresan in gjorde att vi alla blev lite sega och väl inne i stan sprang vi runt och letade bankomat och var jättekissnödiga, haha. Tillslut kom vi iallfall in på Ace, det var i princip folktomt när vi kom men efter några toabesök och lite öldrickande började lokalen fyllas upp. När vi var ute och luftade (som vi gjorde typ hela tiden) efter en massa dans träffade jag några killar som hade en helt underbar syn på kärlek, jag blev så himla glad av att prata med dem. Resten av kvällen/natten bestod utav dans, tårar, förbryllande sinnesstämning, glädje, onödiga sms och en massa diskussioner. Allt som allt var kvällen helt klart värd! :)






Snygga-sassy-underbara-sexiga you-name-it-Cecilia får avsluta :)
Puss & kram på bananen

3 kommentarer:

  1. Så det finns såna killar..?
    Jag som trodde att äkta kärlek bara fanns i sagorna. Eller iallafall av mina erfarenheter :)
    Puss i ljumsken!

    SvaraRadera
  2. Det är klart att det finns såna killar/män :) Tyvärr växer de ju inte på träd.. Pöööss

    SvaraRadera
  3. hahaa, scary bild!!

    ROLIGT ATT TRÄFFA DIG PORRIS

    PUSSAR <3<3

    SvaraRadera