torsdag 13 augusti 2009

My favorite place to be

Dagen började med att mamma väckte mig vid nio för vi skulle ut på promenad idag igen, men vi insåg mycket snabbt att vi inte skulle orka - någon annan dag. Istället körde jag ett 20-minuterspass pilates, jag älskar det verkligen. Sen blev det lunch, dusch och lite förberedelser till jag skulle åka till Erik som jag inte hade träffat sen i söndags - long time, no see. Nu vet jag inte vad vi ska göra, Erik är skittrött av olika orsaker och jag är relativt pigg.
Efter mitt senaste shrink-samtal kom jag till insikt med väldigt mycket som hänt och händer i mitt liv, det är helt sjukt faktiskt. Tänk att barndomen hänger kvar så pass mycket som den verkligen gör. Jag känner att mitt minne och psyke är i rullning mot det positiva nu, känns inte som att något kan stoppa det. Jag vill verkligen att allt ska gå bra, allt. Men time will tell..

Puss på rumpan så länge

4 kommentarer:

  1. Svar: Kanske bara? :O I'll bring my boy! :)

    Allt kommer gå bra Nathalie! Du är stark min vän!

    SvaraRadera
  2. Får jag fråga vad för sorts psykolog du går till? Och vad kostar det? kram

    SvaraRadera
  3. My: Ja, bara kanske :/ Han lovade, men man vet ju aldrig, något annat kanske kommer emellan. Yes :D Larsiboy! Tack tack :')

    Anonym: Jag går hos fd skolkuratorn, fick fortsätta hos henne gratis. Jag hade tur, annars kan det kosta mellan 200 och flera tusen per gång, beroende på var du går.

    SvaraRadera
  4. Okej, tack då vet jag :)

    SvaraRadera