lördag 15 augusti 2009

SHUT UP!

Det är så jäkla skönt att ha kommit igång med träningen igen. Imorse gick mamma och jag en promenad runt Östermalm i en timme ungefär. Idag är det fjärde dagen i rad som jag tränar, alltså får jag vila imorgon :) Allt känns så himla bra just nu, ikväll är det picknick på Gärdet eller i mitt vardagsrum (beroende på vädret) och sen blir det utgång till Ace. Det betyder så himla mycket för mig att Erik ska vara med ikväll och träffa mina kompisar, I like him so freakin' much! :)

Idag ska jag färga Emelies hår och hon ska klippa mig, en win-win situation liksom hehe.. Igår fick jag låna en kjol av Mathilda som jag ska ha på Ace ikväll, den är kort, men ack så vacker!
Nu ska jag ut i solen igen!
Pöööööööööss
För ett år sen mådde jag som på bilden, jävlar vad dålig jag var...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar