lördag 29 augusti 2009

Haha hehe hihi hoho

Äntligen påväg
längtan bor i mina steg
Luften smakar som en jordgubbspaj
en solig dag i maj
Träden står i blom
marken täcks av jungfrublom
Nu hänger det på varje kvist
en solskensoptimist


Vaknade nio, tränade en halvtimme, duschade, åt frukost och nu sitter jag här framför morgontv på fyran. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, men ikväll är det ju utgång :) Igår mötte Emelie och jag My när vi var påväg hem - hon är så söt den tjejen!
Det känns i luften nu att hösten är påväg. Även om det är lite varmt fortfarande så känner man ändå de där bitska vindarna. Jag längtar verkligen till hösten nu, få klä på sig lite mer kläder och ha pluffsiga halsdukar och koftor på sig - I like it! Får se om vi träffar pappa snart..

Puss på porren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar