lördag 30 januari 2010

We're all in this together!

Jag provade nyss min bikini som jag har köpt till (den högst troliga) Europaresan och sommaren i övrigt. Den satt väldigt bra. Tack pilates, konditionsträning och magsjuka! Haha, skämt åsido så hoppas jag kunna hålla formen och minska lite till i omfång. Julen och vintern satte sina spår på kroppen, men nu börjar det försvinna lite för varje vecka som går.
Jag ska troligen gå ut ikväll iallafall, även om kroppen inte känns helt hundra än. Jag ska inte dricka så mycket och dessutom grunda väldigt bra med kokt ris och kyckling. Kokt ris har min diet bestått utav de senaste dagarna, men jag är inte trött på det ännu. Lucky me!
Igår träffade jag My, det var väldigt mysigt. Hon shoppade en massa kläder och jag följde med som moraliskt stöd. Vi skulle egentligen fika, men jag kan ju varken äta eller dricka något onyttigt eller starkt än så länge. Det ska bli intressant att se hur det blir efter ikväll.

Nu ska jag föna håret. Puss & Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar