söndag 3 januari 2010

Took my love, took it down

Jag och Emelie var hos Mathilda från nyår till igår, vi hade två segdagar om man säger så. Igår på kvällen åkte jag till Hanny i VH som hade avskedsfest/utgång eftersom hon åker på volontärresa för ett år i Peru nästa vecka. Jag blir så stolt över henne! :) Jag träffa en massa gamla klasskamrater som jag inte har träffat sedan studenten och jag blev jätteglad när jag såg dem.
Därefter åkte jag ensam till Ace eftersom Emelie var därinne alldeles ensam då vi trott att vi skulle dit med Hanny och company. Utgången blev helt otrolig och vi var där till stängning, storasyster Therese åkte hem lite tidigare.

Nyår på Ace:



Hemma hos Hanny & Ace:





Ace betyder alltid alkohol, dans, snygga pojkar och roliga konversationer. Jag älskar det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar