fredag 29 januari 2010

Jag hatar att vara sjuk...

Jag ringde just förskolan för att ta reda på när jag senast ska lämna in min tidrapport (ja, jag har en sådan nu i jan/feb). Tror ni jag får någon lön i februari? NÄHÄ DÅ! Helvete alltså. Och jag pratade med personalansvariga på förskolan redan förra veckan om när jag skulle lämna in den och hon visste inte. Nu när jag har varit magsjuk i tre dagar så har jag ju inte kunnat åka dit och lämna in den som jag egentligen skulle ha gjort. Så nu får jag spara en massa från den här månaden och inte betala något hemma nästa månad, jävla skit! Jag hatar när folk som ska ha koll inte har det.

Jag mår fortfarande inte bra i magen och kommer därför inte följa med ut på Bombardier imorgon - sad but true! Jag läste på internet att man kan ha magsjuka utan att spy och bajsa på sig - jag har alla andra symtom: illamående, magont, feber och huvudvärk. I don't like it at all :(

Just nu känns livet piss och jag saknar min mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar