måndag 18 januari 2010

Don't be afraid!

När jag gick där på Sveavägen idag med Sara och Johanna gick vi in i Party Store. Jag kan säga att jag blev inspirerad till att ha en 20-årsmiddag (och förkrök med efterföljande utgång) när jag fyller år i mars. Jag ska planera lite och kolla lite olika prisalternativ. Hihi! Roligt, roligt. :)
Imorgon är det dagis som gäller igen och då börjar tydligen pedagogiken på allvar, kommer inte ihåg vad vi skulle göra bara. Nu är precis alla julsaker bortstädade här hemma, och hur skönt var inte det? Jag har aldrig någonsin varit så trött på jul och tillhörande saker som detta år. Ett ålderstecken kanske? Nu väntar våren, pengar och andra underverk. :)

"Please take a long hard look through your textbook 'cause I'm history
When I strap my helmet on I'll be long gone 'cause I've been dying to leave
Yeah I'll ride the range and hide all my loose change in my bedroom
'Cause riding a dirt bike down a turnpike always takes its toll on me

I've had just about enough of quote "diamonds in the rough"
Because my backbone is paper thin
Get me out of this cavern or I'll cave in
If the bombs go off, the sun will still be shining
Because I’ve heard it said that every mushroom cloud has a silver lining

I won't even look back"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar