måndag 11 januari 2010

Denna metod är för livet


Jag har nog aldrig varit så bakis som jag var igår - jag hade ont i hela kroppen, som influensavärk, var illamående och allmänt virrig. Som tur är så känns det mycket bättre idag. Jag och Mathilda fikade med Therese och vinkade av henne när hon åkte iväg med tåget till Göteborg. Sedan tog vi oss till PrisExtra vid hennes hem och handlade lite. Resten av kvällen kollade vi på film, åt pizza (hör och häpna!) och skrattade åt allt mellan himmel och jord.

De senaste nätterna har jag drömt väldigt mycket, inatt drömde jag om Cimon i PH och häromnatten drömde jag om en gammal klasskompis. Det var inga så kallade snuskdrömmar, utan båda handlade om att killarna var omhändertagande. Jag tror att det finns någon mening med att jag drömmer såhär, jag ska till shrinken på fredag och prata av mig om den senaste månaden som har gått. Det har ju hänt ganska mycket inombords den senaste tiden, och utanför kroppen också.

Nu ska jag äta frukost och sedan ska jag och Emelie gå in till Stureplan för ett möte. Haj haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar