torsdag 7 januari 2010

Jag hoppas att du följer med någon dag

Nu är jag hemma från mormor och Enköping. Det var den mysigaste och bästa mini-jul jag någonsin har varit med om - julklappar, snö, ljus, mat och filmtittande. Det var så roligt att träffa mormor. Hennes tårar rann både när vi kom och när vi åkte därifrån. I julklapp fick jag vita satinlakan, pengar och en Thomas Sabo-berlock i form av ett löv som jag önskat mig. Jag älskar verkligen mormor, det har jag insett nu när vi var där tisdag till torsdag och inte träffat henne på så himla länge - jag behöver henne i mitt liv, även om det bara innebär mailande eller telefonsamtal.

När vi kom hem hämtade vi kläderna från H&M direkt på väg från bussen. Allt passade, även om jag inte har provat bikinin än på grund av mitt överskott på kroppsmassa såhär efter jul, men om några veckor ska jag prova den. Den var i alla fall fin i färgerna. Dessutom köpte jag ett par väldigt fina och lite sassy trosor på Lindex-rean i Enköping idag för 29 spänn - som hittat!

Under våren har jag tänkt att jag ska återuppta kontakten med personer som jag inte träffat på väldigt länge, speciellt släktingar som jag har kvar hela livet till skillnad från vänner. På lördag blir det utgång igen och då ska jag joina Kim, Sanna och company som frågade om vi ville hänga med ut. Hihi, det ska bli så roligt! Jag har inte träffat dem på väldigt många månader..

Jag älskar min mormor, jag. All kärlek till henne. (L)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar