måndag 18 januari 2010

Hipp hipp hurra!

Detta är blogginlägg nummer 300, tänk så fort tiden har gått. Jag antar att ungefär hälften av alla inlägg skrevs i somras och höstas, haha. Just nu snöar det ute. Det har varit väldigt tråkigt väder i helgen, slaskigt och blåsigt, men vi tre hade det väldigt mysigt när vi gick till Vasaparken i lördags kväll och tittade på människor som åkte skridskor. Jag hittade en pulka där i lekparken och det resulterade i att jag och Emelie åkte ned för kullarna i Vasalekparken, underbart roligt att få vara barn igen.
Om några timmar ska jag träffa Sara som jag inte träffat sedan mitten av oktober (jag kollade kalendern), det ska bli skönt att träffa henne igen. Vi har mycket att ta igen! Sedan blir det väl träning för min del, antagligen cykling och pilates.

Nu måste jag skynda mig! Hejdå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar