söndag 1 mars 2009

I'm finally released...

Jag skrev klart mitt PA för ungefär tjugo minuter sedan. Ingen kan förstå hur lycklig jag är :'D Jag skummade igenom uppsatsen och den är enligt mig själv ganska välskriven. Det sjuka med mig är att när när jag skriver en uppsats, går jag in i någon slags trans. För sen när jag läser det jag har skrivit, förstår jag inte hur jag har kunnat skriva det som står. Jag blir alltid lika förvånad! Hihi
Imorgon ska jag, som planerat, köpa mig en bukett tulpaner på Högtorget innan jag och Emelie åker hem efter fikat med Mathilda :) det är jag fasen värd!

Nu är det läggdags. Skolan börjar halv nio imorgon och därför måste jag gå upp om mindre än sju timmar från och med nu.

Puss & kram - vi ses kanske i stan

1 kommentar:

  1. Nämen Nathalie! Välkommen till bloggvärlden ;)

    SvaraRadera