fredag 20 mars 2009

YES!

Nu är det äntligen klart. På måndag ska vi skriva kontrakt på huset med köparna och sen är det bara att börja leta lägenhet :') De två senaste dagarna har varit kaotiska med banktjänstemän som inte hört av sig i tid, mycket skolarbete som ska ha lämnats in, instabil hemmamiljö etc.
Men nu känns allting bra, nu känner jag hopp inför framtiden igen.

Den här dagen startade rent utsagt skitdåligt och jag skällde ut lärare och var otrevlig mot mina kompisar. När vi höll på med en samhällsinlämning började tårarna rinna och jag var så jävla arg. Nu känns dock allt mycket bättre! Just på grund av att huset blev sålt idag.

På söndag ska jag troligen träffa min far, det är ungefär ett halvår sedan nu. Det ska bli skönt att bara prata av sig om allt skit som är och har varit den senaste tiden.

Puss i ljumsken & ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar