måndag 16 mars 2009

Jävla filo..

Håller på och kämpa med filosofipappret som ska in imorgon, filo är svårt. Usch! Alla gubbar och kärringar tycker en massa olika sjuka saker och så ska man kunna hålla isär deras åsikter - inte det lättaste. Nussbaum är ju ett jättesexigt namn!<3
Sitter just nu och lyssnar på den gamla godingen Ice box med Omarion. Jag gillar verkligen den låten även om den är lite för fjortisaktig.
Dagen var helt okej. Jag lämnade in pengarna för Therese's biljett till min klasskiva, så nu är alla min pengar inlämnade. Jag hoppas att skorna från H&M kommer imorgon så att jag hinner gå in dem lite innan skivan hihi :)

Jag tycker synd om min lillasyster som tvingas höra min sjunga och spela Katy Perrys Thinking of you hela tiden, men jag försöker bara lära mig den utantill och så gillar jag den självklart. Hon tvingas stå ut med mycket sång hon!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar