lördag 7 mars 2009

I've got to figure it out

Jag har precis kommit på att jag har blivit väldigt dålig på att ha hand om mina egna pengar. Allt bara försvinner till saker som jag inte har någon aning om, eller jag kommer iallafall inte ihåg vad jag har lagt dem på. Jag hade tänkt spara 200-400 kronor varje månad nu fram till sommaren så att jag slipper arbeta pga. festivaler, flytt mm. Det har ju självklart inte fungerat!
Från och med nästa månad ska jag göra upp en budget precis som jag gjorde hela sommaren och halv hösten, det underlättar faktiskt och pengarna försvinner inte. Jag vill ju inte vara pengalös i sommar.
Något som jag längtar tillbaka till är Spanien. Här är en bild från Valencia förra året där vi står och väntar på ett torg för att åka klichéturistig buss. Sicken fin hållning jag har/hade, haha!
Nej, här ska gamla papper rensas ut och slängas! Ha en bra lördag, puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar