torsdag 12 mars 2009

HAHA

Ja, jag är ju inte den ultimata bloggerskan som uppdaterar så värst ofta men jag ska troligen bli bättre.

De senaste två nätterna har jag haft så konstiga drömmar; i förrgår natt drömde jag att min lillasyster Emelie blev gruppvåldtagen av en kille i min förra klass och några till och jag sprang runt i ett ghetto men ingen ville säga vart hon var. Igår natt drömde jag att min faster hoppade framför tåget och att min pappa dog. Jag drömmer bara mardröm på mardröm men det har väl någon anledning det också :)

Jag kom precis hem från kören. Det gick bra för rösten höll hela tiden. Jag kunde inte åka hem efter skolan innan kören eftersom vi hade husvisning vid femtiden och jag skulle bara hunnit komma innanför dörren om jag hade tagit bussen hem. Det negativa med att jag och min lillasyster fick lov att driva runt i centrum i typ tre timmar var att jag har geografiprov imorgon som jag inte alls hunnit plugga till, även om jag kan ganska mycket ändå. Vi får väl se hur det går!

I tisdags cyklade jag på motionscykeln och igår körde jag boxning (Meltems ledarskapspass) och lite pilates. Det som är kul med det här är att jag inte har känt mig speciellt sjuk idag! :D Men nu ska jag inte ta ut segern i förskott och börja hårdträna men jag har iallafall kommit igång och lyckats undvika att bli sjuk. Hihi!

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och sedan lägga mig för att plugga. Pok & pil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar