fredag 27 mars 2009

Long time no see brukar man väl säga...

I förrgår var jag till läkaren eftersom jag har fått bihåleinflammation nu igen när Neo (kaninen) har kommit hem efter att husvisningarna är överstökade. Jag fick allergimedicin och ögondroppar och så fick jag gå till närsjukhuset och ta blodprovet för att fastställa om jag verkligen är allergisk mot pälsdjur. Jag är ju redan hö- och gräspollenallergiker så det skulle inte vara konstigt om jag är pälsdjursallergiker också. :(
Jag berättade för läkaren att jag får nässelutslag varje gång jag duschar och kan få det på morgonen också och han trodde att det berodde på att jag är allergisk mot Neo och därför reagerar mot minsta lilla sak, t.ex. beröring, värme, fel mat, kyla och så vidare. Så det är inte så bra med mig just nu eftersom bihålorna gör ont och jag har feber.
Jag hoppas dock att allt bli bättre till på söndag då B-klassen (min klass) och C-klassen ska ha sin klasskiva tillsammans på Blue Moon Bar. Imorgon ska mamma fixa min klänning som jag ska ha och igår och idag färgade Emelie mitt hår. Det blev sketabra! :)

Ha det bra och puss på gurkan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar