onsdag 18 mars 2009

Rena rama julafton!

När jag kom tillbaka på lunchen ser jag att Lille och Batie står i köket och hoppar med studentmössor på huvudet. Jag trodde dom jiddrade och hade tagit de som finns i ett skåp i skolan. Men sen hör jag att dom skriker att våra mössor har kommit och då ser jag den röda strimman på mössorna. Shit vilken chock jag fick. Jag började kallsvettas och fick lite tårar i ögonen - nu är det liksom på riktigt! Kartonger flög och tjejerna skrek för att hitta sina mössor haha. Till slut hittade jag min vita låda och mössan satt som en smäck. :D
Nu är då frågan - ska jag ha uppsatt eller utsläppt hår på studenten?
Det känns väldigt roligt när det är jag som har fixat allt med studentmössorna och så blir alla så himla glada av resultatet, självkänslan höjs lite extra sådär :)



När jag kom hem från skolan hade avi-lappen till mina
klasskiveskor kommit så mamma och jag hämtade dem direkt
när hon kom hem från jobbet. Skorna satt också perfekt :) Jag solade typ 20 minuter på framsidan på eftermiddagen och man kände att det tog lite, även om jag hade smink på mig.


Idag var det min turdag, jag hoppas på fler såna<3

1 kommentar:

  1. filo suger och du är snygg
    imorgon ska vi hämta min jacka så då blir det lite lyckodag för mig också
    PUSS

    SvaraRadera