fredag 13 mars 2009

typ frau...


Idag köpte jag en grön vårjacka :) den gröna färgen var en ganska ovanlig jackfärg tycker jag men ack så vacker! Haha jag passade på att gå in studentskorna lite mer också, inte den finaste matchen men vad fasen...

Dagen började med geografiprovet som kändes sådär. Det känns inte som jag fick med allt jag ville eftersom essäfrågan blev ganska splittrad, men jag hoppas att jag får minst VG :)

Nästa vecka har jag inga prov eller inlämningar - bara småläxor. HIHI!

Ikväll: fajitas och Lost
Imorgon: Fika med stora- och lillasyster på Noco, husstädning inför visning och träning.
Söndag: Husvisning och plugg som satan.

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. GODAAAAAN DAGINNN
    HAHA, TYP FRAU
    vafaaaaaan?!?!
    åh gott med fika imorgon
    vad ska du ääääta?
    PUSSS

    SvaraRadera
  2. jag ska nog ha en falukorv eller en burk majs.. du då? :)

    SvaraRadera