onsdag 24 februari 2010

Vem visste?


Åh, nu är mobilen beställd. Den kommer om några dagar, förhoppningsvis till helgen, och detta är ett resultat av att jag får lön imorgon - lönespecen kom idag. Det känns bra att köpa något mycket nödvändigt för pengar jag har sparat. Jag kan, jag! :) Nästa lönespec kommer att bli ännu roligare att se, hihi. Jag har jobbat lite mer än 75% i februari och det kommer ju att visa sig. Vem vet, det kanske blir en ny tatuering i höst om jag fortsätter att vara duktig på att spara.
Idag var jag hemma från jobbet eftersom jag inte alls mådde bra igår - jag grät halva eftermiddagen av okänd anledning samt fick utslag och feber. Så jag har bara legat såsat i soffan och känner mig nu bättre, därför ska jag jobba imorgon.

Kram på dä! (á la Farbror Barbro)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar