torsdag 25 februari 2010

Kid me not, är den i bilen?

Jag var hemma från jobbet idag igen, för att vara på den säkra sidan. Mot kvällen åkte jag och Emelie in till stan för att sätta in min lön på kontot - vi stod i kö i en timme innan det var min tur, 40 minuter efter stängning. Värsta dagen på hela månaden kan jag tro, lön och allt som folk vill sätta in. Jag köpte även mitt sista reducerade månadskort någonsin eftersom jag fyller 20 år i mars. Det passade ju bra denna månad då jag inte tjänade in så mycket pengar i januari...

Imorgon ska jag helt klart jobba, lämna in den absolut sista tidrapporten samt hämta ut min mobil som förhoppningsvis hinner fram med Posten. Det är tydligen väldigt mycket störningar i posttrafiken nu på grund av all snö, det är väl förståeligt. Efter jobbet blir det en mycket efterlängtad helkroppsmassage, hihi!

Idag beställde jag lite kläder från H&M inför våren. Första leveransen kommer i slutet av mars eftersom varje sak skulle komma med en veckas mellanrum annars, så jag la ihop nästan allt i en leveransomgång. Vad jag beställt får ni se då. :)


Nu ska jag varva ner lite innan jag ska gå och lägga mig, jag ska ju ändå gå upp klockan sex imorgon bitti. Lots of love! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar