fredag 12 februari 2010

She'll drive you mad...

Just nu är det Moulin Rouge på tv. Jag älskar den filmen, hur många gånger jag än ser den. Jag är helt slut efter en 8,5 timmar lång arbetsdag, jag stängde dagiset utan problem. Idag bytte jag mina första bajsblöjor och det var inte så äckligt som jag trodde. Bara man tänker att det inte är vad det egentligen är så är det inte farligt alls. Haha! På tal om detta så går det vattkoppor och magsjuka på småbarnsavdelningen där jag var idag. Det är verkligen sjukt vad sjukdomarna bara går runt, runt.
Imorgon ska vi gå in till stan och jag ska kolla in lite 20-årspresenter till mig själv, hehe. Eller som jag kan önska mig i alla fall. Sedan ska vi fixa lite här hemma innan Mathildisen kommer hit på middag och förfest.
Emelie och jag har börjat videoblogga på hennes blogg. Vem vet, det kanske är något som vi ska fortsätta med. Det är roligt och vi får väldigt mycket respons.

Nu ska jag sova! Godnatt och kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar