måndag 22 februari 2010

Freezing cold!

Denna ovanligt långa arbetsdag (8-17) gick väldigt snabbt. Vi var på en annan förskola idag, som var bättre utformad än vår med planritning och inredning. Det var så hemskt fint väder när jag skulle hem, så jag gick hem - 10 minuter tog det i en ganska rask takt. Om det är fint väder imorgon bitti ska jag gå till jobbet då också. Kylan spelar väl ingen roll? Det är bara att klä på sig, eller hur?
På torsdag eller fredag är det lön. Jag hoppas att jag får mina pengar då även om jag lämnade in min rapport en dag för sent, annars borde de ju ha hört av sig tycker jag. Om jag får pengarna ska jag köpa den nya mobilen, betala mobilräkningen från 3 samt köpa månadskort. Sen kommer jag inte ha råd med något annat eftersom jag bara jobbade 46 timmar i januari, sorgligt nog på grund av magsjukan. I mars kommer dock storkovan! :) Från och med april får jag riktig månadslön, det ska bli väldigt skönt att slippa räkna timmar hela tiden.



Kram på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar