torsdag 18 februari 2010

I wanna give you a good song

Jag och Emelie var i stan igår efter det att jag slutat jobbet. Vi gick förbi Ur&Penn och dessa klockor i alla möjliga färger fångade min uppmärksamhet. Så, när jag fyller år önskar jag mig även någon utav dessa, men jag har inte bestämt vilken av dem än. Fast den lila är nog lite snyggare, så den lila blir det nog.
Idag fick jag skriva på kontraktet för arbete fram till midsommar - I like! Så från och med den första mars får jag fast lön och lite mer skyldigheter, hihi. Denna jobbdag har fyllts med komplimanger, promenad med barnklubben, pussar, kramar och gos, men ibland har jag fått ta fram min "arga röst".
Ikväll är min mamma hemma och ska sova hemma fram till på lördag då Emelie och jag ska på massage, och sedan ska vi strosa runt i stan och fika med vår kära mor.
Snart ska jag köpa min nya mobil, the White One, och jag längtar något otroligt. Då byter jag även till Comviq, något som många av mina vänner har väntat på väldigt länge.
Kram på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar