lördag 2 oktober 2010

I wanna know your name

Nu är det lördag igen och jag älskar det. Jag har jobbat min första vecka som heltidsanställd. Det är ganska stor skillnad att jobba två timmar mer varje dag. Måndag till onsdag kände jag mig konstant slutkörd och jag tänkte "ska det kännas så här dessa tre heltidsveckor?", men i torsdags när jag öppnade igen, kände jag mig pigg hela dagen. Så nu har jag alltså kommit in i mina nya rutiner och det är faktiskt roligt att jobba mycket.

Jag sitter och tittar på Brandon Flowers Live Sessions på Mtv Rocks, fasen vad stilig och talangfull han är. Den senaste veckan har en spellista varit försvunnen på Spotify, min nyaste som jag har kämpat lite med att få till. Nyss satte jag igång Spotify för att se om den har kommit tillbaka eftersom jag har haft lite problem med uppdateringar och andra saker, och spellistan fanns där igen. Wihoooo! Nu är jag glad igen.


Om någon timme ska jag åka in mot city och leta höst- och vinterjacka. Jag hittade en ny på H&M som visades i Damernas Värld - den liknar den jag letade efter förut, men har en hög krage och är kittfärgad. Jag hoppas att den finns i någon utav butikerna så att jag slipper beställa den. Jag har gjort upp ett avtal med mig själv som innebär att jag inte ska beställa något mer från Internet (förutsatt att plaggen finns ute i butik), utan komma ut lite oftare.

Nu ska jag äta korvburgare och senare ikväll ska jag äta middag med några vänner på Vapiano, antingen den på Stureplan eller den på Kungsbroplan.
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar