fredag 8 oktober 2010

So sick of this...

Idag är det fredag och jag har varit hemma från jobbet. Jag blev hemskickad igår vid tvåtiden av min kära kollega Martina, då hon tyckte att jag såg väldigt febrig och dålig ut - tänk så rätt hon hade. Jag har haft slemhosta och känt mig småfebrig hela veckan, men tänkte hålla ut tills jag stupade. Om hon inte hade sagt åt mig att gå hem där igår, så hade jag nog jobbat även idag. Den ärvda envisheten är inte alltid så bra, speciellt inte när den påverkar min hälsa negativt. Nu såhär i efterhand erkänner jag att jag borde ha varit hemma redan tidigare i veckan för att undvika detta...
Idag har jag inte gjort något annat än att ligga i soffan med täcke, vatten och frukt i högsta hugg. Jag har sett de två nyaste Cougar Town-avsnitten samt Eclipse.

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. o hemma är du tills du är 110% igen.... annars skickar jag hem dig igen, o igen, o igen...

    SvaraRadera