tisdag 8 juni 2010

Holy, vilken helg..

I lördags hade Emelie födelsedagsmiddag med några vänner och därefter gick vi ut på Sommar! Det var jättemysigt där, men helt plötsligt efter ungefär en timme på ställe, började Emelie och Sanna må dåligt. Så de fick lov att åka hem. Jag, Kim och Mathilda stannade kvar i någon timme och sen åkte vi också hem. Dagen efter vaknade jag relativt bakis och samlade ihop folket i lägenheten så att vi kunde gå in till Emelie och gratta henne på födelsedagen.
Dagen flöt på bra med presenter och sång. Däremot natten mot måndag så vaknade jag av att jag mådde konstigt i hela kroppen. Det slutade med att jag kaskadspydde halva natten/morgonen. Jag blev alltså hemma från jobbet både idag och igår pga detta eftersom jag inte visste om jag det var smittsam magsjuka eller matförgiftning. Nu gissar jag på matförgiftning eftersom det försvann lika snabbt som det kom. Dock är jag fortfarande känslig när jag äter, men det blir ändå bättre.

Nu ska jag gå och duscha eftersom jag ska jobba imorgon.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar