måndag 31 maj 2010

HOLY SCHMOLEY!

Nu har jag äntligen rätt styrka på mina linser, så nu ser jag ganska bra på långt håll. Än så länge håller jag på och vänjer mig vid den nya styrkan, jag började ju med dem idag.
I helgen gjorde jag inte så mycket mer förutom att städa, sola, shoppa, promenera och ta det lugnt. Igår beställde jag och Emelie tågbiljetter till Göteborg inför midsommarhelgen. Klockan sju på midsommaraftons morgon går tåget ner mot storasyster Therese där vi ska stanna i flera dagar, vi åker hem på onsdagen veckan därpå. Det ska bli skönt att se en ny storstad och upptäcka nya omgivningar. Sen är går ju killarna i Göteborg inte av för hackor heller, holy bandoly!

Nu ska jag gå och lägga mig! :)

Guten abend.

2 kommentarer:

  1. YOU GO GET EM BOYS, GÖÖÖRL!;D ta hem nåra till sthlm också tack!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det är ju så himla typiskt, men jag ska vara i Tullboden hela sommaren då jag ska jobba på Bohus-Malmön så jag kommer vara där över midsommar för jag och Samuel börjar jobba då. Så himla tråkigt, hade ju varit jätteroligt att ses, speciellt här i Göteborg! :( Men nu vet jag att du är i staden den tiden. Så jag hör av mig om det blir några ändringar :) Kram på dig!

    SvaraRadera