torsdag 24 juni 2010

S-E-M-E-S-T-E-R

...med stora bokstäver! :) Jag är så glad att denna dag äntligen är här, även om jag inte förstår det ännu. Om en vecka kommer det nog sjunka in att jag kan sova ett tag på morgonarna och göra precis vad jag vill varje dag utan möten och tider att passa.

Dagen på jobbet, så här dagen innan midsommarafton, var otroligt skön med endast hälften av barnaskaran, glada kollegor och ett underbart väder. Vi åt lunch utomhus, barnen lekte otroligt bra och vi vuxna satt och diskuterade i solskenet. Jag fick sluta en timme tidigare eftersom det knappt fanns några barn kvar efter tre, vi var fyra vuxna där då.
Nu ikväll har och håller jag på att packa inför Göteborgsresan imorgon. Klockan 07.07 går tåget från Centralen, så det gäller att vara uppe med den där tuppen. Det ska bli kul att fira midsommar någon annanstans än här i Stockholmstrakten.

Just nu går You make my dreams come true med Hall & Oates varm i mina högtalare här hemma. Nu ska jag packa vidare! Om storasyster inte har någon fungerande dator hemma hos sig så hörs vi på onsdag kväll. Puss & kram, ha en grym midsommar! :)

1 kommentar:

  1. känner igen dendär låten. tror den är gröm!;)
    ha de så jäkla gött där i götet nu! KRAMISAR

    SvaraRadera