tisdag 15 juni 2010

Bokat och klart!

Jippiiiiiii! Nu har vi äntligen bokat resan. Och jag intalar mig själv att det är ett riktigt kap vi har gjort, för det är det ju verkligen. Jag har fått klartecken från alla håll vad gäller denna kommande semester så det känns verkligen bra alltihop. Vi åker lördag den 7e augusti, som jag säkert skrev i det förra inlägget, och blir borta till den 21a. Sedan är det bara att jobba på måndagen veckan därpå och fest i förskoleenheten, snacka om lyckat. Jag är så glad att jag har ett jobb, speciellt ett som jag trivs med.
Några fåglar har kvittrat i mitt öra om att det ska bli väldigt fint väder imorgon och på torsdag. Imorgon ska jag har långklänningen från H&M med en massa små mönster på, den blåvita nyaste.



Jag ska snart gå och lägga mig för jag är helt slut efter allt resletande, träning och fysiskt krävande arbetsdag på småbarnsavdelningen.

Kram på er :)

5 kommentarer:

  1. då ses vi där! jag, sara och 4 tjejer till ska till platanias och bo på exakt samma hotel. vi åker också den 7e augusti!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt det ska bli! :) Är det party som gäller? Vi ses!

    SvaraRadera
  3. självklart blir det party! vilket flyg åker ni med?

    SvaraRadera
  4. Vi åker med kvällsflyget. Ni då?

    SvaraRadera
  5. Vi åker på morgonen

    SvaraRadera