onsdag 22 december 2010

I just want to stay free


Jag är så utmattad att jag inte kan hålla ögonen öppna, så har det dock varit den senaste månaden. Idag gick de flesta av barnen på jullov och några av pedagogerna också. Vi fick paket och jag fick en present av Martina som jag inte får öppna förrän imorgon i bilen på väg till Malmö. Hon är en sann vän, hon...

Imorgon jobbar jag mellan nio och halv fem. Därefter åker jag och familjen direkt ned mot Malmö, tydligen ska det inte vara snöoväder imorgon kväll när vi åker. Jippi! :)

Vi hämtade ut våra iPhones imorse också, de kom tidigare än väntat. Alltså en för tidig julklapp, alldeles underbart! Om fyra dagar börjar simkortet fungera eftersom jag har flyttat över mitt nummer till det nya kortet. Nere i Skåne kommer telefonen alltså börja fungera och jag har redan fixat allt med kontakter och kikar runt i alla grundappar. Jag är ganska taggad! :)

Nu är jag så trött att jag knappt ens vet vad jag heter... Kram! Vi hörs från Södern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar