tisdag 7 december 2010

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!


Nu är det gjort - igår kväll klickade jag på "Bekräfta beställning"-knappen. Och idag har jag ingen ångest alls över detta. Så om några veckor kommer telefonen till ATG-ombudet lite längre ned på gatan, det tar ganska många veckor eftersom Apple bara släpper ett visst antal iPhones vid varje leverans...

Snart är det jul och då bär det av ned till Malmö, där Pinnens (mammas sambo) syster med familj bor. Vi ska även åka till Köpenhamn och gå på Tivolis julmarknad och lite sådant. Supermysigt! :)

Ikväll har jag tränat för första gången på ungefär två månader, jag känner mig otroligt tillfreds med mig själv just nu. Nu är det bara att se hur frisk jag är imorgon, jag brukar bli sjuk när jag börjar träna, men jag hoppas att jag känner mig pigg och kry - jag ska ju åka skridskor med barnen imorgon! :)


Guten abend!

1 kommentar: