fredag 26 november 2010

I'm not gone


Nu sitter jag här och väntar på mina vänner Kim och Cecilia. Kollegan Martinas 31-årspubkväll blev inställd eftersom hon har varit hemma med magproblem hela veckan. Trist, men vi får igen det en annan gång! :) Jag, Kim och Cecilia har tänkt att gå ut på nya favvisklubben Nu! på Fridhemsplan. Vi får se var vi hamnar till slut.

Idag var det halvt kaos när jag kom till jobbet. Tre i personalen på förskolan var sjuka/VAB:ade. Så det blev jag och en vikarie som fick ta hand om våra sammanlagt 17 barn. Det hela gick väldigt bra eftersom barnen kan alla rutiner och regler, även om vi får påminna varandra om dem ibland. Jag hade min första samling idag, alltså den första någonsin som jag har hållt i själv - gissa om jag är stolt över mig själv! Till och med chefen kom till mig och berömde mig för hur bra jag hade tagit kaoset och löst personalfrågan tillsammans med de andra idag. Tänk vad mycket jag har varit med om och vad jag har utvecklats sedan bilden ovan togs för ett och ett halvt år sedan. Jag känner mig riktigt vuxen. :)

Kan de inte komma snart? Jag vill öppna min vinflaska nu.


Puss & kram! :)

1 kommentar:

  1. Jag visste att du kunde!!!! Din hönsmamma är oxå stolt ;)
    /martina

    SvaraRadera