måndag 8 november 2010

Rätt lins, fel öga - fel lins, rätt öga...


Ja, herregud... Jag var ju hos optikern idag. Jag gjorde en synundersökning med linserna och optikern kom ganska snabbt fram till att jag hade satt linserna på fel öga. Snacka om att jag skämdes, även om han sa att det händer även de mest rutinerade linsanvändarna. Så jag bytte plats på linserna och genast blev allt bättre. När jag provade dem förut måste jag ha råkat lägga dem på fel sida i etuiet. Haha, kära hjärtanes! Nu är i alla fall allting fixat med ögonen - linserna passar och jag fick intyg om synundersökning till körkortet, som förhoppningsvis ska tas någon gång nästa år. Och allt detta gratis! :) Säkert eftersom det inte var något särskilt. Jag ska dit igen om några veckor då linserna tar slut.

Imorgon måste jag jobba över ganska länge eftersom vi är tre personal mindre än vanligt på förskolan på grund av sjukdom. Jag hatar verkligen förändringar och vill att allt ska bli som vanligt - att Emma kommer tillbaka och att Martina kommer upp till oss igen, mina två favoriter. Andra förändringar behöver dock ske för att det ska bli några förbättringar, men det tänker jag inte skriva om.

Min shrink är så jäkla bra, henne tycker jag om. Hejdå! :)

1 kommentar:

  1. Haha även den bästa kan göra fel ibland ;) hihi!

    Puss på porren

    SvaraRadera