lördag 20 november 2010

Sum-summarum


Oj, nu är det sådär länge sedan igen som jag skrev här. Den här veckan tror jag att jag har gjort ganska mycket efter jobbet, jag kommer inte riktigt ihåg. Jag är ganska rejält disträ just nu - jag förlägger mina nycklar hela tiden, jag glömmer hela tiden saker jag ska göra och mitt humör rör sig likt en berg- och dalbana.

Just nu är det några ganska stora beslut som skall tas och jag själv är under mental renovering, så detta kan ju ha med saken att göra. Dessutom närmar sig julen och allt som har med denna högtid att göra...

Igår vad bowlade jag och åt middag med jobbet på Sitting Bull på Hantverkargatan. Maten var helt okej och personalen var stressad och ganska otrevlig. Dock var sällskapet väldigt bra och jag hade det trevligt. Vi tänkte gå vidare, men blev ganska avtända på det sunkiga biljardhaket med snuskigt folk och därefter av den fulla puben med 23-årsgräns (!).

Alldeles nu ska jag göra mig iordning för att åka in och spatsera Stockholm gator fram och tillbaka för julklappsinhandling och fönstershopping med Mathilda - Emelie ligger dundersjuk med feber runt 40 grader och diverse sjukdomssymtom. Troligen en lindrigare form av influensa.


Hej hopp i medaljongen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar