måndag 13 september 2010

What's his deal?



Jag är inne i någon period just nu då jag har snygga-killar-radarn inkopplad. Herrejössanes vad heta boys det finns i denna stad, varje dag ser man minst ett par stycken. Jag är så patetisk...

På onsdag är det tänkt att jag ska förtidsrösta tillsammans med min kära lillasyster Emelie. Vilken otur att jag inte vet vad jag ska rösta på då. Jag vet inte ens vilket block det lutar åt och då märks det verkligen hur mycket jag har följt debatter och diverse valmanifest. Jag tycker att allt just nu handlar om att Sahlin och Reifeldt bara skriker på varandra samt att all media lägger ner onödig energi på SD. Fast jag förstår ändå varför partiet uppmärksammas på ett negativt sätt, det har jag verkligen inget emot.

Idag slutade jag klockan ett och jag har inte gjort annat än att ta det lugnt, endast för att få alla sjukdomar att försvinna så att jag kan börja träna igen efter allt flobb i sommar. Det är tänkt att jag ska köpa månadskort på F&S och dessutom powerwalka. På måndagar när jag slutar så tidigt har jag som mål att promenera minst en timme, kanske runt Djurgården eller något sådant. Jag tänker återuppta mitt spelande och sången också, jag saknar det alltför mycket. Jag har inte varit musikaliskt aktiv sedan i våras, skandalöst om man frågar mig... Jag går bakåt i utvecklingen just nu, speciellt på det kreativa och intellektuella planet.

Nej, nu ska jag skära sallad och sedan våras det middag á la souvlaki, tzatziki och klyftpotatis. Hehe! :)

Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Men Natchioni då, du och alla killar. Nej men det jag ville komma till var väl att du vet väl visst vilket block du ska rösta på iallafall. Om du vill ha samma lön, och lättare att bli anställd som ung vet du vilket block som gäller, men nu måste du allt plugga på :) hihih. puss på dig!

    SvaraRadera