lördag 11 september 2010

Min hälsa, mitt val


Jag har en dålig ovana att nästan endast blogga då jag är påverkad av alkohol eller ska gå ut, som fallet är nu. Jag och Mathilda ska åka till säsongens allra sista Sommar!. Emelie är jättesjuk och fick lov att stanna hemma. Vi hade skaldjursmiddag här hemma hos Mathilda och nu är vi fulla med kräftor, räkor och rosé. Haha! Robyns "Hang with me" ljuder i högtalarna och vi taggar satan. Min mycket kära kollega Martina insisterade promt att jag ska ta vara på min ungdom och gå ut ikväll även om jag äter penicellin och fortfarande är lite sjuk. Man ska ju lyssna på de som är äldre och mer visa. Snart sitter jag där i villa med sju ungar och äter falukorv, så varför inte ta vara på ungdomen? Hehe!

Snart ska vi dra!
Puss och kram på folket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar