söndag 5 september 2010

Avdelning åtta

Hoola bandoola!

Denna söndag har endast spenderats i soffan framför tvn ätandes på en massa onyttigheter. Det nya livet ska ju tydligen starta imorgon... Utgången igår var helt okej med tanke på att jag fortfarande är sjuk och var väldigt trött. Dock var det väldigt roligt att träffa vännerna igen och ta igen lite missad tid.
Jag har något fel på mina ögon just nu, när jag har linserna fladdrar "bilden" och jag kan inte fokusera blicken. Det är otroligt irriterande eftersom jag inte kan läsa några barnböcker på jobbet samt att jag inte kan se på långt håll, vilket resulterar i att jag inte kan läsa på skyltar eller se vilken buss som kommer. Jag ska nog besöka Contacta Eyewear imorgon efter jobbet.
Appropå sjuk så har jag börjat tappa rösten helt, jag hoppas att det blir bättre tills imorgon eftersom det kan bli ganska jobbigt med tillrättavisanden annars, haha.

Nu ska jag gå och lägga mig, vi hörs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar