torsdag 29 juli 2010

Inlägg 400!

Har det regnat lika myckeet på dig idag som det har regnat på mig? Jag antar det..

Hela dagen har vi läst böcker, tittat på serier, vilat, skrivit nödvändiga mail och frenetiskt övervakat väderutvecklingen. Det sistnämnda har endast jag sysselsatt mig med, haha!
Nu har det äntligen slutat regna och förhoppningsvis blir vädret exemplariskt i helgen då vi får storbesök utav några kära vänner. Imorgon på förmiddagen ska jag duscha, stryka min nya kavaj, få hjälp av Emelie att slå upp vårt enorma tält samt vänta på de första vännerna som kommer vid halv fyra.

Nu ska jag slappa vidare! Pöss..

1 kommentar:

  1. jag är också som besatt av vädret, det styr mig på något maniskt sätt. Ska vi bara gå ut och stå, och pröva njuta av ösregnet? (eller ännu bättre - åka ut till en skogssjö och bada med hembakad rabarberpaj, med pappa och pia för att man bestämt det, trots att det börjat spöregna? minns du?) :)

    SvaraRadera