torsdag 1 juli 2010

Hello and goodbye..

Jag har precis kommit hem från Göteborg, packat upp och tvättat alla smutskläder och nu ska jag packa ner allt igen - vi åker nämligen till Tros imorgon vid lunchtid. Jag och Emelie ska stanna där i minst en vecka för att åtnjuta sol, bad och lugnet. Vi får se om vi kommer hem till nästa helg, allt beror på vädret.
Jag vet inte om jag hinner skriva något imorgon bitti för då ska jag träna, duscha, packa färdigt och ta mig till jobbet för att hämta böcker av en kollega och lämna en rulltårta som jag bakade idag. Därefter ska vi (mamma, Emelie och jag) ta oss till Ica i Värtan och därefter direkt åka till Trosa. Men vi kommer faktiskt att ha dator och internet där, vi kommer även att ha med oss våra kameror.

Nu ska jag lägga mig och läsa, kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar