tisdag 27 juli 2010

Ändrade planer!

Jag och Emelie åker till Trosa redan idag. Vi valde att inte gå på Allsången ikväll eftersom Emelie och Kim inte har några eller bara lite pengar att leva på denna månad. Innan dess ska vi gå till mammas kollega och vattna hennes blommor, fiskarna övermatade vi förra veckan då vi var där, det var tydligen långtidsmat vi matade dem med, haha! Det känns kämpigt att ta sig dit även om det bara ligger vid Stadion, men det är jobbigt att gå dit med all packning..

Igår hämtade jag ut båda mina H&M-paket - fast på olika ställen eftersom det hade blivit något fel. I paketen låg en mörkblå jeansskjorta, en svart kort kavaj med puffärm, en grön paisleymönstrad bikiniöverdel som jag redan har i blått (den gröna underdelen var tydligen slutsåld) och två badhanddukar i rosa nyanser. Jag tror inte att det var något mer än det. :)
Jag ska verkligen försöka sluta handla på internet, jag har blivit en postorderjunkie. Haha, så jäkla sorgligt!

Nu ska jag packa det sista, sedan drar vi! Kram :)

Snart ligger jag såhär igen, hihi! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar