torsdag 30 april 2009

Mösspåtagning!!

Nu har jag precis gjort ett engelskprov och det kändes väl bra, eller egentligen sådär. Jag lär mig ändå inget på engelskan så det är inte konstigt att jag inte kan något längre...

Igår var det en pissdag i skolan med tråkiga samtal, dumma människor och kaffedarr. Dock fikade jag med mina systrar i några timmar och sedan kom mamma hem från konferensen efter tre dagar. :)

Idag är det mösspåtagning klockan 15.00 och innan dess ska vi göra scenografin till musikalen på SG:n - måla, sy och fixa lite. Vi lämnar ifrån oss nycklarna till huset idag också och det känns jätteskönt, som ett avslutat kapitel i livet. Det är ju Valborgsmässoafton idag och då ska jag, Emelie, Therese och hennes pojkvän Alex ha picknick på Gärdet - om vädret tillåter.

Imorgon ska vi ha middag med Fredrik och Daniel som hjälpte oss att flytta, de ska få sina pengar som tack för mödan. De beställde tacogratäng till menyn, haha!

På lördag ska vi tre systrar ha kusinlunch men vår kusin Eddie, Robin kunde inte komma men vill gärna vara med en annan gång. Det ska bli kul att träffa Eddie, har inte sett honom sedan första mars förra året. Under lunchen ska vi grilla hemma hos Therese och Alex på deras innegård. Och sen på kvällen ska vi ha middag med Mathilda, ett litet inflyttningsparty ungefär.

En späckad helg är vad jag har att se fram emot och det gör jag verkligen. Psykologiarbetet om borderline ska också skrivas klart eftersom det är inlämning på måndag klockan halv nio.

Ha en bra helg! Puss på ögat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar