fredag 3 april 2009

fattie hoe...

Nu är det sådär länge sedan jag skrev här igen. Jag måste absolut bättra mig. Dock har det hänt en massa saker den senaste veckan. I söndags var det som sagt klasskiva på Blue Moon Bar och det var verkligen skitroligt! Jag fick träffa Therese och Mathilda men även Sophie som jag inte har träffat sedan efter Arvika i somras. Igår fick vi nycklarna till vår lägenhet på Gärdet, vi flyttar den 18e april, alltså lördagen efter påsklovet. Jag ska försöka komma ihåg att ringa Fredrik idag och fråga om han kan hjälpa till, har inte hört från honom på ett tag nu.
Just nu sitter jag i skolan och väntar på bussen som går om tio minuter ungefär.

Idag hade vi en gul dag i skolan. Det är tradition på Fria att man fredagen innan påsklovet anordnar en tävling där alla ska klä sig i gula kläder. De enda som tar tävlingen på allvar är ettorna och tvåorna. Ni skulle ha sett hur vissa såg ut idag - HERREGUD! HAHA. Några ettor hade målat sig helt gula och hade på sig kycklingdräkter. Ska leta reda på en bild när jag kommer hem så kan jag lägga upp den här.

Nej, nu kallar bussen.
Hej & hå!

1 kommentar:

  1. Det finns en på bloggen! :)
    och så har jag några på datorn som jag tog på dem när vi va inne och räknade!
    Puss C

    SvaraRadera