måndag 1 mars 2010

One down, eleven to go..


Jag såg nyss en film med denna man, Leap Year, och han var ganska het om jag säger så. Filmen var romantisk och väldigt bra, den tåls att ses igen.

Idag är jag ledig en heldag för sista gången på väldigt länge eftersom jag från och med idag jobbar 75%. Jag känner mig inte helt frisk än, väldigt jobbigt. Jag vill vara kry och kunna träna igen och överhuvudtaget orka vara en aktiv och spontan människa, nu är jag inte det. Apelsiner och citroner får bli mina bästa vänner de närmaste veckorna för att jag ska få i mig rikligt med vitaminer.

Idag är det även första mars och farmor fyller år. Det är trettio dagar kvar till jag fyller tjugo, hihi! Nu är det meningen att våren ska komma, men ingen vår i sikte så långt jag kan se. Det har fallit hiskeliga snömängder enda sedan jag vaknade klockan åtta imorse. Herregud, när ska detta sluta? Nu ska jag se lite på OS och i eftermiddag blir det shrinkmöte.
Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar